09-9550606

מרינה וילג' הרצליה פיתוח

  • White Facebook Icon
  • White YouTube Icon

SEBOfx |  2005-2019 |  All rights reserved © 

 

פתרונות מחקר לשיפר ביצועים

הפתרונות שלפניכם עוצבו כתוצר של עבודת שטח אינטנסיבית של מעל לעשור, ומהכרות עמוקה ואינטימית עם האתגרים, הדילמות ותהליכי העבודה, של ארגונים מובילים ומותגים בינלאומיים. אנחנו לא מאמינים בפתרונות מדף, אלא בהתאמה אישית של הפתרון לצרכים וליכולות הלקוח - משלב האפיון ועד סיום ההטמעה בשטח. כל פתרון שיוצא משולחן התכנון שלנו הוא בר מדידה ומגיע כתוצר של ידע, מדע וחשיבה מחוץ לקופסה.

מחקר מבוסס דאטה

 

איסוף נתונים

וסקרים דיגיטליים

TobiiPro-Sprint-UX-user-test-gaze.jpg

המצאנו מחדש את עולם הסקרים הדיגיטליים.

 

תשכחו מחוויית סקר משעממת, שאלות יבשות ושיעורי סיום נמוכים. הסקרים שלנו שוברים את כל שיאי ההשתתפות, מותאמים ללקוח ולמשימת המחקר. בנוסף, הם מאפשרים לאסוף נתונים איכותיים בהיקף גדול, בזמן קצר, בעלות נמוכה ועל פני תקופות ארוכות.

 

הכי חשוב - הם מכילים תוכן מהנה במיוחד עבור הלקוחות יחד עם חווית משתמש ידידותית ואינטראקציה איכותית עם המותג. 

 

EYE TRACKING

מחקרי מעקב עיניים

TobiiPro-Glasses2-Shopper-Research-Live-

רוב המידע השיווקי והמכירתי מועבר לצרכן באמצעות חוש הראייה. נראות, מסחור, ארכיטקטורת מידע, UI, חוויית קניה וחוויית שימוש, אריזות, התנהגות והתמצאות במרחב - כל אלו ועוד נסמכים כמעט באופן בלעדי על העיניים. 

 

כיום, טכנולוגיה מחקרית חדשנית של מערכת משקפיים לבישה וניידת, מאפשרת לנו באמצעות מדידה וניתוח של תנועת העיניים, גישה אל תוך תהליך קבלת ההחלטות של הקונה או המשתמש, לפני שהיד נשלחת למדף או לכפתור באתר.

 

SEBO היא שותפת המחקר הרשמית בישראל של חברת Tobii Pro, המובילה העולמית בפיתוח טכנולוגיית מעקב עיניים.

שיווק והתנהגות צרכנים

 

קמעונאות בעידן הדיגיטלי

אחד האתגרים המהותיים ביותר כיום בעולם הקמעונאי הוא המיזוג של עולם הקמעונאות המסורתי עם העולם הדיגיטלי - המעבר לגישה ״כל-ערוצית״ (Omni-Channel) 

 

בתוך שלל היכולות והטכנולוגיות שמציפות את עולם הקמעונאות החדש, האתגר האמיתי הוא אפיון ובחירה נכונים של הפתרונות הקיימים, והכנת תשתית מתאימה לפתרונות העתיד. סוד ההצלחה טמון בהבנה מעמיקה של הלקוחות והצרכים שלהם ולא באימוץ הטכנולוגיות החדשניות והנוצצות ביותר.

 

תהליכי העבודה שלנו מבוססים על ניתוח ״Customer Journey״ פיזי ודיגיטלי, אפיון צרכים והזדמנויות בראיית Omni-Channel, הגדרה ותכנון של הפתרונות הדיגיטליים המתאימים וליווי, יישום והטמעה של הטכנולוגיה הלכה למעשה בכל ערוצי הארגון.

אסטרטגיה וטקטיקה קמעונאית

האם לפתוח חנות נוספת או לסגור אחרות? חנות בתוך חנות או פורמט חדש? האם לשנות layout ? האם וכיצד להכניס קטגוריה חדשה? להיות קמעונאי זה להתמודד עם המון אתגרים ושאלות מורכבות.

 

היכולת להוביל תהליכים מורכבים כאלו בהצלחה יוצאת דופן, דורשת ניסיון רב-מערכתי והבנה מעמיקה במספר רב של דיסציפלינות כגון קמעונאות, תפעול, תכנון, מחקר ושיווק. מזה למעלה מעשור, אנו מלווים ומובילים תהליכים קמעונאיים בארץ ובחו"ל בסביבות ארגוניות מורכבות. הניסיון המעשי והבינלאומי שלנו מייצר ערך רב, כספי ואיכותני ללקוחות שלנו - החל משלב תכנון החלופות וקבלת ההחלטה הנכונה ועד שלבי ביצוע התוכנית בפועל.

ארכיטקטורת מידע

ארכיטקטורת מידע היא המדע והאומנות של ארגון המידע והידע במרחב הקמעונאי - הפיסי והווירטואלי. זוהי למעשה ההנדסה של קבלת ההחלטות ברגע האמת בחנות או באתר האינטרנט. אנו מספקים פתרון מלא לתכנון בניה ויישום של ארכיטקטורת מידע ומערכי שילוט, בכל פלטפורמה, באמצעות מודל ייעודי שפיתחנו (מודל TOC) ומיושם בהצלחה בחנויות ורשתות בארץ ובעולם.

 

  • תכנון מבני של ארכיטקטורת המידע

  • יצירת שפה אחידה ומוסכמת

  • בניית ספר חוקים וניהול מתמשך

  • בחירת תכנים והתאמתם 

  • תכנון ועיצוב מערכי שילוט

  • ארכיטקטורת מידע רב-ערוצית - Omni Channel

  • מדידת אפקטיביות של מערכי שילוט קיימים ורמת התמצאות

shutterstock_166721735.jpg

שיווק קמעונאי

באמצעות הניסיון והידע הרב שצברנו , אנחנו מסייעים ללקוחותינו לקבל החלטות רחבות ונקודתיות בתחום השיווק הקמעונאי ולשפר באופן דרמטי את התאמת הפתרונות הצרכניים והקמעונאיים של החברה ללקוחות שלה:

 

  • הטמעת פרקטיקות מחקר, מדידה ואיסוף מידע בארגון ובנקודות המכירה

  • ייעוץ בניהול והצגת מבצעים

  • שיפור יחסי המרה ואינטראקציה עם המדף

  • תכנון ומדידת אפקטיביות של פלנוגרמות

  • ייעוץ בניהול מגוון ואנליזה

  • פלנינג ואופטימיזציה של סחר

  • מדידה וניתוח של רמת ה Shoppability בחנות ובאתר

  • בניית מאגר ידע ואקטיבציה של הידע המצטבר בארגון

תכנון מערכי תורים וקווי קופה

קיצור זמן ההמתנה וחוויית התור לקופה הם בין הנושאים החמים והמדוברים ביותר בעולם הקמעונאות. אנו מתמחים בתכנון ויישום של תורים הוגנים בחנויות קמעונאיות בעלות תנועת קונים גדולה.

 

תכנון קווי קופה והנדסת תורים הינה מומחיות ייחודית הנוגעת בפן התפעולי של נקודת המכירה ובהיבט הפסיכולוגי-התנהגותי העמוק של הלקוחות. כל קונה שנכנס לחנות מתחיל לספור באופן תת-מודע את כמות האנשים שנכנסים איתו, על מנת לקבל מושג על אורך התור.

 

פרוייקט הדגל האחרון שלנו בתחום התורים הינו אפיון, תכנון ובניה של אחד ממערכי הקופות המורכבים בעולם - מערך התשלום בחנות ג׳יימס ריצ׳רדסון בטרמינל 3, שדה התעופה בן גוריון - מבין חנויות הדיוטי פרי הגדולות והעמוסות בעולם.

 

צפו בכתבה: "למה אנחנו עדיין מבזבזים זמן על עמידה בתור?" ערוץ 10

IMG_7728.JPG
 
DSC_0183.JPG
Conference
Audiovisual Conference

הרצאות

הדרכות

Store-Analysis

אחד האתגרים הגדולים ביותר של קמעונאי או משווק, היא היכולת להתנתק מהתבניות הקיימות שלו ולהביט על המציאות מנקודת מבט שונה - מנקודת מבטו של הלקוח. בסדנה קצרה ואפקטיבית זו, מונחים המשתתפים לסיור בנקודת המכירה, מנקודת מבטם של הלקוחות השונים. זהו סיור שיטלטל אתכם ויראה לכם את פוטנציאל השיפור שיש בפרטים הקטנים. הסדנה היא עבור 8 משתתפים, ומתבצעת על פי מודל חוויית הקניה הרב-שלבי לשיפור טקטי מיידי של הביצועים בנקודת המכירה.

הדרכות ב-SEBO נעשות על ידי היועצים הבכירים - ספי גבאי או בעז יריב, בלבד, במעמד מומחה. מיום הקמת החברה ועד כה, הדרכנו אלפי מנהלים ועובדים בחברות המובילות במשק, בנושאי קמעונאות שיווק ומכירות. מערכי ההדרכה ב-SEBO מותאמים אישית לצרכי הארגון

מתכננים כנס, אירוע חברה או תוכנית לימוד וההעשרה לעובדים? אנו מציעים תוכן מרתק וייחודי המועבר על ידי המומחים המובילים בשופינג וקמעונאות בישראל. ההרצאות שלנו מבוססות על מקרי בוחן אמיתיים של SEBO ועל הנושאים המדעיים המתקדמים ביותר בקמעונאות. ההרצאות מלוות בתמונות וסרטונים אותנטיים.