פרויקטים נבחרים
קבלו הצצה אל מקבץ מהפרויקטים היותר מורכבים ומהפכניים שלנו.
בניית קונספט עיצובי וקמעונאי
AHAVA
חברת AHAVA ביקשה את עזרתנו בליווי התכנון והעיצוב של מתחם המכירה הנמצא בתוך חנות הדיוטי פרי של ג׳יימס ריצ׳רדסון. בטרם כתבנו את בריף העיצוב, נגשנו לפרויקט בגישה אנליטית - ניתוח ביצועי מכר והלימה לוגיסטית. הביצועים נותחו באמצעות מודל האריס לחלוקה קטגוריאלית מושלמת, בוצע תכנון מחדש של שטחי תצוגה, מידופים, שילוטים, דרכי גישה ולייאאוט של המתחם. במהלך הניתוח זוהו מספר אלמנטים הדרושים תיקון ותכנון מחדש...
פרויקט ״תור צדק״ - סידור הקופות בחנות
James Richardson Duty Free
חנות הדיוטי פרי של ג׳יימס ריצ׳רדסון פנו אלינו בבקשה לתכנן מחדש את אזור היציאה מהחנות כחלק מהשיפוץ שעבר המתחם ולמצוא שיטה שתצליח להכיל את כמויות הקונים העצומות הפוקדות את החנות בפיקים מאסיביים המתגברים באופן משמעותי עקב הסכמי השמיים הפתוחים. במצב הנתון, 60 הקופות המותקנות לא הצליחו לעמוד בעומס ובפיקים העצומים. תורים השתרכו עד למרכז החנות, חסמו תצוגות, גרמו לנטישות ויצרו זמני המתנה שלעיתים הגיעו ל 40 דקות ויותר...
ה ד.נ.א של ארוחות הקומבו
יצרנית משקאות קלים
יצרנית משקאות קלים מובילה ביצעה פרויקט נרחב בקרב בעלי מזנוני מזון מוכן מהיר פרטיים כגון פלאפל, סביח, שווארמה וכו׳. הרעיון המרכזי היה לעודד מכירת שתיה בצמוד למנה באמצעות מבצעי קומבו. נקראנו לדגל לאחר שבתוצאות הקמפיין התגלו בעיות ובעיקר חוסר אחידות בתוצרים בין קמעונאים שונים. SEBO נקראה לדגל על מנת להבין לעומק את פלטפורמת המכירה ולפצח את התעלומה - מדוע ישנה מגמת שיפור מעורבת וכיצד ניתן לשפר זאת...
מודל רצף הקניה
יצרנית מזון מובילה
יצרנית מזון מובילה בשיתוף עם קמעונאי מזון מובילים, רצו להבין את האופן בו קונים חלב במקרר ולבדוק האם ניתן לשפר את ביצועי המכירה באמצעות סידור המקרר מחדש ללא שינוי בהסכמי הסחר המורכבים הקיימים בין הצדדים. בעז יריב מנהל המחקר של סבו, ביצע מספר תצפיות על קוני המקרר והגיע עם תובנה שתתגלה מאוחר יותר כתגלית קמעונאית מדעית - קיים סדר מסוים בקניה מול מקרר החלב והוא איננו תלוי במבנה המקרר בשיטת המסחור...
חיזוי השפעות שוק
שינוי שיטת המס בענף האלכוהול
IBBL Spirits / DIAGEO
כניסת רפורמת המיסוי בשוק האלכוהול טרפה את הקלפים בשוק המקומי. תכלית השינוי הייתה הטמעת מס אחיד לפי ריכוז אלכוהול, להבדיל משיטת המיסוי הקודמת שהייתה מסובכת, לא ברורה ובעיקר נועדה להגן על יצרנים בשוק המקומי. לא היה ספק שהרפורמה תיצור מציאות קמעונאית חדשה...