top of page

הרצאות

ההרצאות שלנו מבוססות על מקרי בוחן אמיתיים של SEBO ועל הנושאים המדעיים המתקדמים ביותר בקמעונאות. ההרצאות מלוות בתמונות וסרטונים אותנטיים. בואו לשמוע על המדע מאחורי הקניות, על Case-Studies מדהימים מעולם השופינג המקומי והגלובאלי, על חוויות אישיות ומרתקות מהפעילות שלנו בארץ ובחו״ל ועל הנושאים המרתקים והמעניינים ביותר בעולמות השיווק והקמעונאות המתחדשים ללא היכר.

״מה ואיך אנשים רואים״ (שעה וחצי)

למעלה מ-90% מהמידע שאנו מעבדים במוחנו להבנת המציאות, מתבצע באמצעות חוש הראייה. 

הרצאה חדשנית זו משלבת לראשונה על במה ב LIVE! הדגמה של האופן בו אנו רואים את העולם.

 

למשתתפים ניתנת גישה בלתי אמצעית בזמן אמת, באמצעות טכנולוגית מעקב עיניים מתקדמת, אל תוך תהליכי קבלת ההחלטות של המוח האנושי, ואפשרות להבין בפעם הראשונה באמצעות התנסות וצפיה משתתפת, כיצד המוח שלנו מעבד את המציאות שאנו רואים. 

 

ההרצאה המיועדת לכל קהל.

3rf2.png

מדע הקניות (שעה וחצי)

בהרצאה מרתקת זו, נדבר על אחת התגליות השיווקיות החשובות בשנים האחרונות - מדע הקניות. מהו? מה ההבדל בין קונה לצרכן ולמה זה חשוב לנו? מהן הפרקטיקות והטכנולוגיות שמאפשרות לנו להבין ולחזות את התנהגות הקונים אצלנו בחנות - הפיזית והמקוונת?

בהרצאה נכיר את עולם מחקרי הקונים, נכנס אל תוך המח של הקונה, התפיסות והתודעה שלה, נבין מהו מקום החושים בתהליך הקניה וכיצד אנו מקבלים החלטה בנקודת המכירה.

 

ההרצאה המיועדת לכל קהל.

טרנדים וחדשנות - קמעונאות העתיד לאן?

הרצאה מרתקת הסוקרת את המגמות בעולם הקמעונאות והשופינג -

עולם השופינג והקמעונאות משתנה ללא היכר כתוצאה מפרץ טכנולוגי אדיר ומעליית הקניה המקוונת, מה שטורף את הקלפים כמעט בכל ענף ותעשי.
בהרצאה נסקור את הטרנדים החמים, מהן הטכנולוגיות החדשות שמוטמעות במרחבים הקמעונאיים השונים - פיזיים וווירטואליים? כיצד טכנולוגיות אלו משנות את תהליך הקניה ומה צפוי לנו בעתיד הקרוב והרחוק?

בסיום ההרצאה יערך דיון בשיתוף הקהל, כיצד הם רואים את עתיד הקמעונאות והשופינג.

ההרצאה משולבת בתמונות אותנטיות שנלקחו בנקודות מכירה ברחבי הגלובוס.

ההרצאה מיועדת לכל קהל.

מידע ויזואלי והמח האנושי

הקונים שלנו זקוקים למידע בכדי לבצע רכישה, מידע זה הפך להיות אחד המדיומים העיקריים למגע בין הקמעונאי לקונה ואנו רואים זאת ביתר שאת בעיקן הקניה הדיגיטלית.

כמויות המידע כיום הן עצומות ואחד האתגרים המהותיים הוא להציג אותו באופן שישלים את חוויית הקניה וישפר אותה.

מתודולוגיה זו נקראת ארכיטקטורת מידע והיא אחת הפרקטיקות החשובות והרלוונטיות בעידן בו העיניים עושות את רוב העבודה החושית בתהליך הקניה.

בהרצאה זו נלמד את יסודות ארכיטקטורת המידע על בסיס מודל TOC של SEBO.

ההרצאה מיועדת למקצוענים בקמעונאות.

האבולוציה של הקמעונאות

הרצאה קלילה, כיפית ומרתקת, המספרת את סיפור התפתחות הקמעונאות ב 200 השנים האחרונות, מהדוכן בשוק, דרך החנות הכללית, הסופר מרקט, חנויות הכל-בו הענקיות, הקניון, חנות הנוחות ועד לעידן של ימינו בו הטכנולוגיה מחליפה את המרחבים הפיזיים.

 

ההרצאה מיועדת לכל קהל.

חושים וקמעונאות

תהליך הקניה הוא תהליך חושי, התלוי באופן מוחלט בדרך בה אנו תופסים וחווים את העולם. בהרצאה מרתקת זו מצלול לעומק העולם החושי בדגש על קבלת החלטות בקניה - כיצד המח קולט את המציאות? מהו התפקיד של כל חוש בתהליך הקניה? מהן הטיות חושיות? נחווה בעצמנו סוגים של אילוזיות והטיות קוגניטיביות עד להגעה למסקנה הבלתי נמנעת - האם אנחנו באמת חווים את המציאות כפי שהיא או שמא המציאות עולה על כל דמיון?

 

ההרצאה מתאימה לכל קהל

הפסיכולוגיה של המרחב

תפיסת המרחב הקמעונאי היא מושא למחקר התנהגותי ופסיכולוגי כאחד ומהווה נדבך מרכזי במסע הקניות של הלקוח ובשביעות הרצון שלו.

בהרצאה מרתקת זו לוקח בעז יריב את המשתתפים למסע בנבכי התפיסה המרחבית של בן האנוש, אופן הניווט במרחב פתוח וסגור, נוירוני מיקום ופעילות המח במרחב, המרחב האישי בקונטקסט תרבותי, השפעת הסביבה הקמעונאית על תפיסת המרחב וההתמצאות בו ומדע היוריסטיקה של תבניות מרחביות.

ההרצאה זכתה לביקורות מחמיאות בכנס האדריכלים באיירפורט סיטי, כהרצאת מבוא להופעתו של פאקו אנדרהיל - גורו הקמעונאות.

 

ההרצאה מתאימה לכל קהל

הדרכות

הדרכה וליווי צמוד לאורך כל התהליך 

הדרכות

הדרכות והרצאות ב SEBO נעשות על ידי היועצים הבכירים - ספי גבאי או בעז יריב, בלבד, במעמד מומחה. 

מיום הקמת החברה ועד כה, הדרכנו אלפי מנהלים ועובדים בחברות המובילות במשק, בנושאי קמעונאות שיווק ומכירות. 

מערכי ההדרכה ב SEBO מותאמים אישית לצרכי הארגון על פי מודל פערים קלאסי.

הרצאות-הדרכות

הדרכות

הדרכות והרצאות ב SEBO נעשות על ידי היועצים הבכירים - ספי גבאי או בעז יריב, בלבד, במעמד מומחה.

מיום הקמת החברה ועד כה, הדרכנו אלפי מנהלים ועובדים בחברות המובילות במשק, בנושאי קמעונאות שיווק ומכירות.

מערכי ההדרכה ב SEBO מותאמים אישית לצרכי הארגון על פי מודל פערים קלאסי.

יסודות הקמעונאות 

 

מודול ברמה אקדמית המכיל עד 25 ש׳ לימוד. זהו המודול המקיף ביותר כיום להכשרה קמעונאית. (6 מפגשים)

1.       מבוא ומושגי יסוד - יצירת שפה אחידה.

2.       הקונה ומדע הקניות

3.       תפיסה וקבלת החלטות - נוירוסיינס

4.       נושאים נבחרים ומתקדמים בקמעונאות וניהול קטגוריה.

5.       טכנולוגיה וחדשנות בקמעונאות.

 יסודות המכירה

 

מודול המכיל כ 16 ש׳ לימוד (4 מפגשים)


מודול זה הוא מודל העשרה לאנשי מכירות. הוא מיועד למקצוענים שרוצים לפתוח את הראש בגישות מכירה מתקדמות מתחום ה NLP והפסיכולוגיה המתקדמת.


המודול מכיל נושאים מגוונים ומתקדמים ביותר במכירות ובשיטות מכירה:

1.       יסודות ה NLP ואמונה עצמית

2.       תהליך המכירה מנקודת מבט אחרת

3.       שיטות מתקדמות ליצירת תקשורת בינאישית

4.       שיטות מתקדמות לטיפול בהתנגדויות

5.       פתיחה, סגירה, אפ-סייל וקרוס סייל

6.       נושאים נבחרים בניהול צוות מכירה ובחתירה ליעדים

הרצאות-סטור

 יסודות השיווק

 

מודול ברמה אקדמית המכיל כ 25 ש׳ לימוד (6 מפגשים)

1.       מבוא לשיווק והגישה השיווקית - ממכירה לזיהוי צורך.

2.       מבוא למחקר שיווקי

3.       מודל STP

4.       צרכן, קונה, לקוח – ייצורים שיווקיים שונים

5.       אסטרטגיה שיווקית - 4P’S vs 4C’S

6.       מותג, מיתוג, מיצוב.

7.       תקשורת שיווקית ואקטיבציית מותג.

Store Analysis

אחד האתגרים הגדולים ביותר של קמעונאי או משווק, היא היכולת להתנתק מהתבניות הקיימות שלו, תבניות של מומחה - ולהביט על המציאות מנקודת מבטו של הקונה. יכולת זו מגיעה אחרי שנים רבות של פרקטיקה בשטח, של ניתוח והבנת נקודת המכירה מנקודת מבטם של הקונים והיא שמורה למומחים לדבר בלבד.

הסיור נערך על פי מודל חוויית הקניה הרב-שלבי של SEBO ממגרש החניה ועד לקופה הרושמת ומכיל רשמים פרקטיים לשיפור מיידי של נקודת המכירה.

 

Store Analysis מיועד למקצוענים רלוונטיים מתוך הארגון.

bottom of page