09-9550606

מרינה וילג' הרצליה פיתוח

  • White Facebook Icon
  • White YouTube Icon

SEBOfx |  2005-2019 |  All rights reserved © 

 חוויית משתמש דיגיטלית UX/UI

מעקב עיניים מספק נתונים אובייקטיביים ועובדתיים שחושפים את דפוסי ההתנהגות שיוצרים בעיות בחוויית המשתמש. מעצבי UX/UI משתמשים בנתוני מעקב עיניים כדי לייעל ממשקי משתמש ולשפר את חויית המשתמש במגוון מכשירים שונים.

מעקב עיניים למחקר חווית משתמש - סרטון קצר 2 דק'

בדיקת שמישות של אפליקצייה - WALABOT

אובייקטיביות

 

המעבדה מהווה גורם בלתי תלוי וניטרלי,

חשוב מאוד לבדוק את חווית המשתמשים

מנקודת מבט ניטרלית ולא כחלק מתהליך האפיון.

המעבדה מספקת את שירותיה ללקוחות

כגון בנקים, אתרי אי-קומרס

וגם לחברות פיתוח תוכנה ו-UX.

ניידות

 

המעבדה מהווה מרכז מחקר נייח אבל מאפשרת גם מדידה בסביבות טבעיות באמצעות ערכת מחקר ניידת. לכן, הבדיקה יכולה להתבצע בכל קונטקסט כדי להבין את חוויית השימוש האמיתית - מובייל, שילוב אופליין ואונליין.

דיוק

 

הנתונים הם ביומטריים ולכן הם מדויקים מאוד ומאפשרים ראייה מנקודת מבטו של המשתמש ולתהליך קבלת ההחלטות שלו, הרבה לפני שהיד נשלחת לעכבר או למסך. 

יישומים למחקרי שמישות וחוויית משתמש

צפיה בזמן אמת -Live Viewing

טכנולוגיית מעקב העיניים מאפשרת לצפות באופן אנליטי בהתנהגות משתמשים בזמן אמת וללמוד במהירות ובקלות היכן הם מביטים וכיצד הם מתנהגים בזמן שהם באים באינטראקציה עם אתר או תוכנה.

שיטה זו מספקת זיהוי והסבר זריזים לנושאי ובעיות שימושיות שונות שרלוונטיים למעצבים, למפתחים וללקוחות בתהליך המחקר.

צפיה בזמן אמת מספקת פתרון לשאלות כגון:

- כיצד המשתמשים מתנהגים כשהם באים באינטראקציה עם האתר שלך? 

- היכן הם מצפים למצוא מידע?

- האם הם מבינים כיצד להשתמש בממשק שלך?

סיפור חוויית המשתמש

מפות חום - Heat Maps

באמצעות מיפוי נתוני מעקב העיניים על גבי המרחב הויזואלי של המשתמש אנו מראים כיצד אנשים מסתכלים על אתרים או ממשקים, מהם האלמנטים המרכזיים שהם מבחינים בהם ואילו אזורים מושכים את מירב תשומת הלב.

שיטת הצגת נתונים זו מתקשרת באופן ברור את האספקטים החשובים בהתנהגות הויזואלית של המשתמש.

מפות חום מסייעות לענות על שאלות כגון:

- מה מושך את תשומת ליבם של המשתמשים?

- כיצד אנשים מסתכלים באתר אינטרנט בזמן שהם מבצעים משימה מסוימת?

- על אילו חלקים של האתר המשתמשים בדרך כלל מדלגים?

A/B Testing

ניסויי A/B הם שיטה פופולארית במחקרי שיווק ושימושיות והם אידיאליים להערכת חלופות שונות של אותו אתר. בשיטה זו אנחנו משווים בין הגרסה הנוכחית של אתר או אפליקציה וגרסאות מוצעות חדשות. באמצעות מעקב עיניים השוואה זו נעשית באופן כמותי ואיכותני ומסייעת לענות על שאלות כגון:

- אילו מהחלופות העיצוביות נותנת את הביצועים הטובים ביותר?

- כיצד העיצוב הנוכחי של האתר שלך בא בהשוואה עם עיצוב מוצע חדש? 

- אילו חלקים בעיצוב הישן יש להשאיר בגרסה החדשה ואילו יש להחליף?

מדד לכל פעולה

מדדי מעקב עיניים הם כלים המשמשים לחשיפת תובנות אודות התנהגות המשתמש והמצב המנטאלי שלו במצבים שונים. מטרת שיטה זו להתבונן על האינטראקציות של המשתמשים עם האתר ולפרק אותה למדדי התנהגות, אשר עשויים להשתנות בהתאם לקונטקסט של המשימה.

מדדי מעקב עיניים נותנים מענה לשאלות כגון:

- כיצד חלקים שונים של עמוד או אספקטים שונים של מספר עמודים משתווים זה לזה?

- מהם צווארי הבקבוק באתר?

- באיזה מידה תורמים חלקים שונים של האתר, מבחינת שימושיות?

Benchmarking

באמצעות מחקר Benchmark אנחנו משווים את ההצעות התחרותיות של אתרים קיימים. שיטה זו משתמשת במדדים פר פעולה ומאפשרת להשוות באופן סטטיסטי בין ביצועים של אתרים ועמודים.  על ידי ביצוע משימה או משימות זהות במספר אתרים שונים ניתן להשוות בין הנתונים וכל אתר יכול לקבל בנצ׳מרק בהשוואה למתחרים.

מחקר בנצ׳מרק מסייע לענות על שאלות כגון

- באיזו מידה האתר שלך, מבחינת שימושיות, אל מול אתרי המתחרים?

- במה האתר שלך משיג ביצועים טובים יותר מהמתחרים?

- מהם הנקודות החזקות והחלשות באתר שלך ושל המתחרים?

מדידת אינטראקציה רב-ערוצית

תשומת לב לטלוויזיה ולנייד בו-זמנית

סוגי מחקרים ויישומים

מכשירים ניידים

טלוויזיה ובידור ביתי

סביבות וירטואליות

מחשבים ניידים ונייחים

משחקים

ממשקים מורכבים

תוכנה ואפליקציות

קיוסקים ומכשירים

מסופים ניידים

שפרו את חוויית המשתמש שלכם