09-9550606

מרינה וילג' הרצליה פיתוח

  • White Facebook Icon
  • White YouTube Icon

SEBOfx |  2005-2019 |  All rights reserved © 

שיווק וחיווי התנהגות צרכנים

מעקב עיניים הוא שיטה ייחודית למדידה אובייקטיבית של תשומת הלב והתגובות הספונטאניות של הלקוח למסרים וגירויים שיווקיים. התובנות הללו מסייעים לעצב באופן אפקטיבי את התקשורת השיווקית כדי לתפוס את מירב תשומת הלב.

מעקב עיניים במחקרי שיווק - סרטון קצר 2 דק'

מדוע להשתמש במעקב עיניים במחקרי שיווק והתנהגות צרכנים?

מעקב עיניים היא הטכניקה האפקטיבית ביותר כיום למדידה של התנהגות בלתי מודעת של צרכנים. היא מאפשרת לראות כיצד צרכנים מגיבים לגירויים ומסרים שיווקיים שונים ולהבין את המעורבות הקוגניטיבית שלהם, בזמן אמת. שיטת מעקב העיניים חושפת מידע התנהגותי על הצרכן שטכניקות אחרות בדרך כלל מפספסות ובד בבד ממזערת טעויות של זכירות והטיות שנובעות מרצייה חברתית שמאפיינות שיטות מחקר מסורתיות.

מחקרי קונים

הבנת התנהגות לקוחות

התנהגות קניה הנו תהליך קוגניטיבי מורכב ודינאמי. מעקב עיניים מאפשר למדוד במדויק וללא הטיות התנהגות קניה טבעית ובלתי-מודעת של הצרכן ולהבין מה מושך את תשומת ליבו ומניעו לפעולה ברגע האמת.

טכנולוגיית מעקב עיניים לבישה מאפשרת להבין ולמדוד את חוויית הקניה בכללותה, בכל סביבה.​

צפו בסרטון כיצד חברת יוניליוור העולמית משתמשת במעקב עיניים כדי להבין טוב יותר את קהלי הצרכנים >>

מקסום אפקטיביות שיווקית

מעקב עיניים לביש מספק תובנות על ההיבטים השונים של מסע הלקוח ומסייע לייעל את הכלים השיווקיים שמניעים את המכירות כגון אפקטיביות של קמפיינים, אמצעי נראות ופרסום. 

מעקב עיניים משמש במידה רבה גם בתכנון מרחבי מסחר, מחקרים בתחום ניהול מדף וקטגוריות וסגמנטציה של לקוחות.

שילוט וארכיטקטורת מידע

אבן היסוד בחוויית קניה חיובית היא ביכולתו של הלקוח להתמצא בקלות ולמצוא במהירות את מה שהוא צריך.

באמצעות משקפיי מעקב העיניים עם טכנולוגיית הג׳יירו אנחנו מודדים את מסלולי הקניה והתנועה של הקונים.

מעקב העיניים מאפשר למפות את החשיפה לשילוט ולהבין עד כמה היא תורמת להתמצאות קלה של הלקוח במרחב.

עיצוב אריזות ובדיקות מדף

תהליך פיתוח אריזות

נראות ובולטות היא קריטית בעיצוב אריזות. אם הלקוח לא רואה את המוצר שלך, הוא לא יקנה אותו. מעקב עיניים הנו כלי המחקר הבלתי-פולשני היחיד למדידת נראות של אריזות, תקשורת שיווקית, שכנוע וביצועים.

 

בשלב פיתוח הקונספט, מעקב עיניים משמש להערכת חלופות שונות לעיצוב אב-טיפוס על המסך, לפני ההשקעה הגדולה בפיתוח וייצור. בשיטה זו מבטיחים שקונספט האריזה מתקשר באופן ברור את התכונות העיקריות של המוצר.

בדיקות מדף ופלנוגרמה

בשלב מאוחר יותר בתהליך תכנון האריזה, מעקב עיניים משמש למדידת ביצועי האריזה בקונטקסט של המדף - באיזו מידה האריזה שלך מושכת תשומת לב ובולטת בסמיכות למוצרים המתחרים? את בדיקת המדף אנחנו מבצעים בסביבות קניה אמיתיות עם מוצרים פיזיים וגם בסביבות קניה וירטואליות.

שיווק דיגיטל - אונליין ומובייל

מעקב עיניים משלים את שיטת הזכירות ואת סטטיסטיקות הקליקים במחקרי e-commerce, באנרים, פרסום, ניוזלטרים ותוכן שיווקי. על ידי המדידה האם פרסומת אכן נצפתה בפועל, יכולים כיום מפרסמים להבין מהי הדרך האופטימאלית לתקשר עם צרכנים מקוונים.

על ידי שימוש במעקב עיניים אנחנו לומדים כיצד משתמשים באים באינטראקציה עם פרסום במסכים שונים - מסכי מחשב, לפטופים ומכשירים ניידים. שיטה זו מסייעת לייעל את הפרסום במובייל לסוגי וגדלי מסכים שונים, מסכי מגע וחוויית משתמש במובייל.

פרסום חוצות

פתרונות מעקב עיניים לבישים מאפשרים לנו לחקור את האפקטיביות של פרסום חוצות לצרכנים הנמצאים תוך כדי תנועה ברגל או ברכב, בסביבות אמיתיות כגון שדות תעופה, אצטדיונים, קניונים, תחבורה ציבורית ורכב פרטי. 

צפו בסרטון כיצד השתמשנו במעקב עיניים כדי להבין התנהגות נהגים חשיפה לשילוט ואינטראקציה עם אפליקציית ניווט בנסיעת לילה >>

פרסום פרינט

מעקב עיניים משמש לבדיקת קופי בפרסום פרינט במהלך תהליך הקריאטיב כדי למדוד אילו מהאלטרנטיבות מושכת את תשומת הלב והמבט של הצרכן באופן האפקטיבי ביותר. בנוסף, שיטת המחקר הזו משמשת לבחון את האפקטיביות של פרסומות גם אחרי שהן כבר הודפסו כאמצעי להערכת הביצועים בקונטקסטים אוטנטיים של קריאה. 

מעקב עיניים שימושי לכל סוגי הפרסומים כולל מגזינים, עלונים פרסומיים, ברושורים, חשבוניות, וכו׳. פרסומת המעוצבת באופן אופטימאלי תמשוך יותר תשומת לב, תייצר יותר עניין ותשפיע על קלות הקריאה, שכנוע וזכירות המותג. באמצעות מעקב עיניים ניתן למדוד:

  • באיזו מידה אכן נצפים אלמנטים מרכזיים בפרסומת, כגון לוגו או מוצר?

  • מה מידת תשומת הלב שהפרסומת מקבלת ביחס למותגים מתחרים ותוכן בקונטקסט של מגזין

פרסום בנקודת המכירה

הפרסום במטרים האחרונים של מסע הקניות הנו קריטי ביותר להשפעה על קבלת ההחלטות של הקונה. באמצעות מעקב עיניים אנחנו מודדים את רמת החשיפה לאמצעי פרסום (POP) ונראות בנקודת המכירה ומכמתים באופן מדויק את האפקטיביות והתרומה שלהם למכירות.

צפו בסרטון לראות כיצד חשיפה לפרסום במדף מוביל לאינטראקציה עם המוצר המפורסם >>

שפרו את חוויית הקניה שלכם