top of page
  AHAVA - בניית קונספט עיצובי וקמעונאי
רקע

חברת AHAVA ביקשה את עזרתנו בליווי התכנון והעיצוב של מתחם המכירה הנמצא בתוך חנות הדיוטי פרי של ג׳יימס ריצ׳רדסון.

מה עשינו

בטרם כתבנו את בריף העיצוב, נגשנו לפרויקט בגישה אנליטית - ניתוח ביצועי מכר והלימה לוגיסטית. הביצועים נותחו באמצעות מודל האריס לחלוקה קטגוריאלית מושלמת, בוצע תכנון מחדש של שטחי תצוגה, מידופים, שילוטים, דרכי גישה ולייאאוט של המתחם. במהלך הניתוח זוהו מספר אלמנטים הדרושים תיקון ותכנון מחדש. לאחר הבנת המצב המסחרי וקביעת יעדי שיפור וביצוע, נגשנו לפיצוח הקונספט העיצובי.

קונספט: Nature Supercharged by Science

קהל היעד של מתחם AHAVA בדיוטי פרי פונה בעיקר תיירים יוצאים ואנשי עסקים שקונים מתנות לחו״ל ועל כן היה חשוב לנו וללקוח להמחיש את האלמנטים הטבעיים של ים המלח שבאים לידי ביטוי במוצר ולמעשה לפרק את מרכיבי המוצר ולהמחיש אותם החוצה - מלח, מים ובוץ.

הפתרון

בשיתוף עם המעצבת קרן ראובני, בנינו קונספט של תצוגות מלח כמוטיב עיצובי מוביל. למעשה המתחם כולו בנוי ממלח יצוק ומואר בטכניקה ייחודית - בקדמת המתחם עיצבנו פירמידת תצוגה עם כדור בדולח מואר המכיל מים כדי לייצר תנועה ולמשוך תשומת לב.

בכדי להשלים את החיבור לטבע פיתחנו רצפה ייחודית בצבע וטקסטורה של מי ים המלח, הנותנת תחושת ציפה כשנכנסים למתחם וסוגרת את החיבור הרעיוני והעיצובי בין כל האלמנטים שמרכיבים אותו.

bottom of page